10.3.24

Αγάπη μου

επιστρέφω από ένα παράξενο γλέντι

Δεν σε σκέφτηκα ούτε μια στιγμή

Οι Ρώσοι συγγενείς μου χόρευαν 

κάτι άσχημο

Εγώ χειροκροτούσα την τρέλα

Δεν σε σκέφτομαι πια

Ο σερβιτόρος 

με αγάπαγε 

όπως κι εγώ τον κοιτούσα

Στο τέλος

γύρισα και του είπα:

Είσαι τόσο όμορφος! -χωρίς απολύτως να είναι

Χόρεψα δύο τραγούδια

ενώ δεν έπιασα την ανθοδέσμη

Τις προηγούμενες μέρες

είχα έναν μεγάλο πόνο εκεί που καθόταν

το γατάκι μου

Πέθανε

Κι εγώ χόρεψα για όλους αυτούς τους λόγους

απόψε

Κι είπα στον σερβιτόρο διάφορα πράγματα

Είχε στενά μπατζάκια και δεν φόραγε κάλτσες

Όλα αυτά δεν

με πτόησαν

Τον αγάπησα για λίγο

καθώς μου έβαζε να πιω κάθε τόσο

Το αφεντικό του ήταν ένας βάρβαρος

κι έτσι 

έκανα τα πάντα για να υποτάξω 

τον σερβιτόρο μου

και να αποδείξουμε μαζί την αξία του

Ήπια τον αγλέορα 

γιατί υποστήριζα την αποψινή μου αγάπη

Έναν σερβιτόρο

Έναν σερβιτόρο

Έφυγα χωρίς να τον χαιρετίσω

Τι νόημα έχει κάθε αγάπη

Δεν σε σκεφτόμουν

Χόρευα κι έπινα

και τώρα έφυγα

για το σπίτι