2.7.23

Ε

Καθώς πίνω

Λέω και κάτι παραπάνω

Ας με συγχωρήσει ο νηφάλιος αναγνώστης

που χαϊδεύει την καπιταλιστική κοιλιά του

Του είπα εγώ να μην τη χαϊδεύει;

Του είπα εγώ να μην την έχει;

Κι όμως νομίζει ο αναγνώστης μας

(ο νηφάλιος)

πως επιτελεί ένα εξαίσιο αντιεξουσιαστικό έργο

Ενώ τα χέρια του είναι βυθισμένα στα γρανάζια 

της κοινωνίας μας

Δεν είναι άραγε ένα γουρούνι της κανονικότητος 

ο αναγνώστης μας με τα κοστούμια που εγώ

δεν ενοχοποίησα 

μα εκείνος το έκανε

ενώ κρυφά τα σιδερώνει;

Ε λοιπόν κρύβεται το χρήμα πίσω από ένα αριστερό δάχτυλο

όπως και η εταιρική ταυτότητα

καθώς η οικογένεια πασχίζει

να διατηρήσει την ιδεολογία της

Μεγάλο μπέρδεμα!

Μεγάλο μπέρδεμα 

εκείνου που φοράει επώνυμα

ακριβά παπούτσια

στη διαδήλωση της φτώχειας

και το πρωί είναι και πάλι στέλεχος

-αναλυτής της κρίσεως-

Τι το ´θελε! Πώς δεν αναλογίζεται

αυτή την αντίθεση που κρύβει η παραγεμισμένη κοιλίτσα της οικογενείας!

Μεγάλο μπέρδεμα

η παραφροσύνη κι η υποκρισία

των λαλίστατων εξεγερμένων 

που είναι συχνά κούφιοι

και λαλούν

λαλούν

Ε τους βαρεθήκαμε

όσο και τους άλλους

γιατί δεν έχουν καμιά συνοχή!

Κοινωνία!

Άσε με ήσυχη να πιω το καπιταλιστικό μου ποτό!

Εγώ ξέρω τι δεν είμαι.

Γεια σας αδέρφια  

Σήμερα

ήμουν μέσα στη ζωή

Και σας έβλεπα να παρελαύνετε σύσσωμοι έξω

υπέρ μου.