28.11.22

Έχει έναν παράφορο τρόπο να αγαπάει τα πράγματά μου

«Κοίταξε Ανιώ, εγώ θέλω να ζήσω μαζί σου και δεν με νοιάζει αν νομίζεις πως θέλω να πεθάνω μαζί σου»

Έχει έναν παράφορο τρόπο να το δείχνει

(Όταν πήγαμε στον καταρράκτη κλώτσησε έναν βράχο και είπε: Με αυτόν εδώ τον τρόπο σου παραθέτω την αγάπη μου)

Μια βδέλλα δεν αποκολλάται Στέφανε θέλει ειδικό χειρισμό εκτός αν έχεις πολύ αίμα πολύ αίμα

Τα δικά μου χείλη είναι λευκά

Τώρα το σκυλάκι μου έχει τεντώσει το ενδιαφέρον του πάνω στην πόρτα ίσως φοβάμαι

Είναι μαύρο

Χόρτασα σήμερα παρέα πρωί μεσημέρι βράδυ με στήριξαν ο ένας μετά τον άλλο για πόσο

Έχω αποκτήσει αυτή την ψυχραιμία του σταθερού αέρα πάνω σε ένα ψηλό σημείο. Χτες την ίδια ώρα η καρδιά μου χτύπαγε το κρεβάτι και τώρα τα έφερα όλα ανάποδα δηλαδή στη θέση τους. 

Οι υπόλοιποι ας μη συνεχίσουν να με αγαπούν αν μπορούν

Σε ένα διαμέρισμα χωράμε όλοι δικού μου σχεδιασμού και κάποιοι απ’ έξω σας ψάχνουν μα κανένας ιδρώτας είμαστε μαζί εγώ κι εσείς σφιχταγκαλιασμένοι και δεν φοβάστε μήπως σας αφήσω. Εγώ μόνο

φοβάμαι μήπως σας πάρω από μένα

Λεμονιά μου φλάουτο και massive attack χοντροκομμένο μου αγόρι της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος και παράφορα πράγματα γεια 

Έχω τον τρόπο να ξέρω αυτό που δεν ξέρει κάποιος ότι το έκανε

Το έκανε

Και θα το ξανακάνει

Κι εγώ θα είμαι εδώ να το δω

Και να το ξαναδώ