9.4.22

Στέφανε είπαν να πάω μπροστά, δεν ξέρω πού είναι, έχασα τη ζωή μου, δεν θυμάμαι ποιος το είπε πρώτος, για την προσπάθεια, κανείς δεν παραιτείται,θα κάνω κάτι σπάνιο! και χωρίς τη ροή, χωρίς το κρύο ή τη ζέστη με το σπιτάκι μου παραμάσχαλα, μόνη πάντα και με κάτι άλλο ίσως στην τσέπη που δεν μπορώ να προσδιορίσω, ίσως ένα φαντασματάκι του τάφου της Μάγιας, ίσως ένα νεκρό μυρμήγκι που θα πιέζω στα δάχτυλα ή κομμένα μαλλιά, κάτι δηλαδή που θα εξηγεί τα πάντα, θα πάω μπροστά. Μπροστά είναι μόνο η σημερινή μέρα, 


μπροστά είναι η καλή η καλή η καλή η καλή η καλή που μας ξέχασε


Μπροστά μας είναι ένα χαμένο ραντεβού στο χειρουργείο - σας την έκανα!




Μπροστά είναι μόνο οι πίσω θέσεις, μπροστά είναι μόνο η οπίσθια πορεία, ένα κοίταγμα προς τα πίσω όταν φεύγω, μπροστά είναι τα δεμένα μου πίσω χέρια, η πλάτη μου είναι μπροστά μου, μπροστά είναι ο καιρός που έφυγε και ό,τι πέρασε


Μπροστά είναι μια θολή εικόνα 


Πού να πάω λέω, δείξτε μου ρε, εντάξει θα κάνω ό,τι θέλει ο καθένας, κολύμβηση, χορό, θεραπευτική κηπουρική, κοινωνικές δεξιότητες, σινεμά, δημιουργός, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ εγώ ρε και μετά θα κάνω κι ό,τι άλλο σκεφτείτε πως είναι μπροστά και μετά κι άλλο και μετά


θα είμαι μπροστά σας


είμαι από τώρα μπροστά σας







απλώς δεν είμαι ιδιαίτερα λογική, έχασα στον δρόμο το πορτοφόλι μου και τα ρούχα μου και το σπίτι μου μού έπεσε, το κορμάκι μου με τις τρύπες και τα σακουλάκια, τι έμεινε μωρέ φίλοι μου 



η ψυχή λέει ένας αδιανόητος μαλάκας


Ποιος με περιμένει μπροστά και πού είναι αυτό το πράμα όλο πάω και πάω τα πόδια μου φίλοι



Πού είστε μωρέ

σας έχασα γιατί έτερχα προς την κατεύθυνση που μου είπατε

νομίζω

κι εσείς δεν νοιαστήκατε

πάω στον γιατρό

ο καρκίνος είναι ζωή



ο καρκίνος είναι δικός μου άμα τον θέλω και θα μ'αγαπήσει καλύτερα από άλλους



Ας πάρω ένα τηλέφωνο στην τύχη, όλοι είναι καλά




κι εγώ έχω παρέα 



και έχει μουσική αυτή η πλευρά


και δεν έχει τίποτα μετά το είδα στα μάτια της Πηνελόπης

Τ'άνοιξε και δεν είδε κάτι

Κι ύστερα σταμάτησε γιατί κι εγώ δεν μπορώ




Πίσω από ένα δέντρο επιθυμώ όσο τίποτε

να δω ένα μεγάλο πάρτυ κάτι δηλαδή που θα είναι κρυμμένο πίσω από ένα δέντρο όπου δεν περιμένεις να δεις τίποτα γιατί είναι σχετικά απίθανο να σε περιμένουν όλοι και να σε γιορτάσουν τόσο αγαπημένα και μάλιστα ξαφνικά και μάλιστα πίσω από ένα δέντρο και τον ήλιο



Λοιπόν, στρίβω και να η γιορτή


πίσω


από το δέντρο

όχι μπροστά το τονίζω



Εγώ με αγάπησα καλά, καλούτσικα για την ακρίβεια δεν έχω παράπονο


και όμορφη πίστεψα ότι είμαι κι έξυπνη και καλή κυρίως δεν έχω παράπονο


Μόνο η ζωή δεν έχει τόση πλάκα πια και θα ήθελα να την απορρίψω αν κάτι τέτοιο γίνεται και να παίζει η τηλεόραση και να υπάρχει μια αδιάφορη συνέχεια, να είναι μπροστά η συνέχεια κι όλοι ακόμα πιο μπροστά της κι εγώ κάπου πίσω, 


πίσω ανήκω αν δεν έγινε αντιληπτό

ως τώρα


και να ηρεμήσει όλος ο τόπος