12.3.21
Αν τα μάτια τους έχουν κοιτάξει τα δικά του τότε να κλείσουν! 
Να μη με κοιτάν! Σιχαίνομαι τα μάτια. Τα χέρια ειδικά. 
Αυτό είναι εύκολο. Μη με πιάνετε χέρια!

Ήμουν στον κάτω όροφο κι όταν ανέβηκα στον πάνω βρήκα τον ήλιο και την ομορφιά μακριά. Οι φίλοι μου να μη
λέγονται φίλοι δικοί μου. 

Ο δρόμος να μη λέγεται δρόμος. Όταν είπε 

ζω τόσο καιρό σε σχέση με εσένα, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, εκείνος εκείνη τη στιγμή έγινε ένα άμορφο πράγμα.

Θέλει να λέγεται καλός. Θέλει να λέγεται δρόμος ενώ είναι

άσχημος

Εγώ δεν έχω δρόμο
δεν θέλω φίλους
Ανέβηκα στον άλλο όροφο και δεν είχα 

Είχα πολλές στoιβαγμένες γριές
Ευτυχισμένες νυχτικιές και κρεβάτια
Και δείπνο

Γιατί δεν πέθανε 
πριν αρρωστήσω 
Γιατί δεν αρρώστησε πριν 

Η Μάρθα είναι μαύρη κι εγώ δεν αντανακλώ τίποτε πέρα από αγάπη αγάπη αγάπη αγάπη αγ

Θα είμαι νεκρή άμα συνεχίσω τον πόνο
Ασ´τον λέει τον πόνο εκείνη 
δεν τον χρειάζεσαι 
και τρίβει κάποιον άλλον

Να μη με αγγίζει 

Τα ψάρια πεθαίνουν πριν από εμένα
Τα ψάρια είναι νεκρά και το νερό τους αντιθέτως
είναι μια χαρά το νερό 

Το κεφάλι μου όμως

Πήγα αργά στο ραντεβού και τώρα είμαι άρρωστη

Αν με ενδιέφερε
θα είχα πάει στο ραντεβού

Αν δεν πονούσα θα είχα συγχωρήσει το ραντεβού

Αν είχα συγχωρήσει δεν θα πονούσα
Κι αν δεν υπήρχε κανείς να συγχωρήσω θα ήμουν ελεύθερη ελεύθερη

Τι άσχημος

Ωχ πόνεσα πάλι τι κατάντια

Πίνω κάτι και γλίτωσα που δεν συνάντησα κανέναν γνωστό
Πίνω κάτι ζεστό 

Προσευχή: Ας φύγει κάποιος πολύ μακριά όποιος κι αν είμαι αυτός

Αντίδωρο: Κλοιός