20.2.20
Πωλείται ένα μικρό μέρος της καρδιάς μου, ένα τραπέζι κουζίνας όπου το στήθος μου ακούμπησε. Έρωτας είναι να βάζεις εδώ και τώρα προς πώληση όλο το ιδιωτικό σου συμφέρον μα κι ένα αγαπημένο σου ατάραχο μικρό σπιρτόκουτο που κράτησες σπό την Ισπανία - τι έφταιξε; - το πουλάς. Έρωτας είναι η εξουσία των λίγων ενάντια στους πολλούς, τους θλιμμένους γέρους της ύπαρξης που ζουν μέσα από άλλους. Δεν μπορεί κανείς να θυμωσει και να καταπνίξει την άγνοια μα και τη θλίψη. Παγωμένες ψυχές που νιώθετε πως καταρρέετε, κρατηθείτε από τις σπασμένες σας άκρες, κανείς δεν μπορεί να σώσει ένα ύπουλο, πονηρό χέρι. Ας είναι. Ας είμαι ένα νέο μωρό που δεν κλαίει. Υπό προϋποθέσεις, θα αρχίσω ακόμη και να γελώ. Δεν με ενδιαφέρει τίποτε πέρα απο εμένα σε όλη μου την έκταση. Εγώ κι εγώ κι εγώ είμαστε το ποθητό φλουρί, εγώ κι εγώ κι εγώ είμαστε η πείνα σας κι η απελπισία σας κι όλες σας οι ελπίδες. Είμαι όλα κι εσείς ιδού! Ιδού! Δεν είστε τίποτε.