23.2.20
Πήγα στον ένοικο να πιω.
Γνώρισα έναν τύπο.
Πολύ πολύ πολύ συμπαθητικό.
Μετά μου είπε πως ασχολείται με τη φωτογραφία.
Μετά του είπα να δει την Άνια Βουλούδη.
Μου είπε πως την ξέρει πολύ του αρέσει.
Ρώτησε να μάθει πώς είσαι σαν τι είσαι.
Πολύ χάρηκα.
Μετα ένιωσα περίεργα.
Είναι ανεξέλεγκτο αυτό το κύμα.
Με σκορπίζει σε σένα και στον κόσμο μου.
Ειμαι μεθυσμένος μια κατάσταση που μισώ λόγω έλλειψης ελενχου κι όμως συναντάω μια ουσία μια ουσία που τρομάζω μήπως είναι ανούσια.
Σημερα βρέθηκα με τη Βασιλίνα.
Σήμερα έχω τρομάξει πάρα πολύ.
Δεν ξέρω αν μπορώ να τα διαχειριστώ όλα αυτά.
Ωραία θα τα σκέφτομαι να βρισκόμασταν μια φορά και να μην ήταν τόσο ωραία όπως κάθε φορά.
Ωραία θα ‘ταν να είναι λίγο χάλια.
Δεν μπορώ να διαχειριστώ την αγάπη.
Είμαι βλάκας.
Γιουπι.
Τον Βασίλη μπορεί να τον κάνω φίλο.
Με γνώρισε σήμερα και με αγκάλιασε.
Σε εκτιμά χωρίς να σε ξέρει μονάχα από την έκφραση που βγάζεις προς τα έξω.
Σπουδαίο τούτο.
Μακάρι να μην είναι έτσι όπως τα λέω.
Τότε η πραγματικότητα θα είναι αυτή η ασφάλεια που ξέρω.
Χωρίς χαρές.
Μπερδεύτηκα ξανά.
Θέλω να είμαι ένα αντικείμενο μέσα σε ένα πάρτυ που όλοι θα είναι αγαπημένοι και εγώ ένα αντικείμενο.

Γιαν.Κοτ. 23.02.20 02:23