11.3.19
Το ξέρεις πως σε λατρεύω


Τα ρούχα μου είναι ένα μαλακό βουνό

το βράδυ 
έχωσα το χερι μου μέσα τους
μπήκα ολόκληρη μέσα τους
κι ήταν εκεί κόσμος που χόρευε
και κάπνιζε
φόραγαν όλοι τα ρούχα μου
και τσακώνονταν για ασήμαντα πράγματα

ήσουν κι εσύ και χόρευες
και μάλωνες με κάποια κυρία
35 ετών
φορούσε ένα ρούχο μου
χρώματος σαν αυτό εδώ το φως
που πέφτει τώρα πάνω μας (τι καλά που βγήκαμε)
και λοιπόν
σου είπα

Το ξέρεις πως σε λατρεύω
δεν περίμενα
να σε βρω μέσα σε ένα βουνό από ρούχα
για την ακρίβεια σε έψαχνα απλώς στην Αθήνα
και σε κάποια βίντεο 
στο βλέμμα των ψαριών
που τρώω κάθε εβδομάδα
στα τυχαία και σπάνια φαινόμενα
όπως ένας κεραυνός που καίει ένα δέντρο μπροστά μου
δεν περίμενα να ζεις μέσα στο σπίτι μου
σε αυτόν εδώ τον γερό
πύργο από ρούχα
τι ακατάστατη που είμαι
τι όμορφος που είσαι ακόμα