23.4.18
Άντρες μου,
πήρα το θάρρος να σας καλέσω απόψε
εδώ όλους μαζί μακριά
από τις γυναίκες σας 
στις οποίες ψεύδεστε βαθιά, δυνατά και καθημερινά.
Βαθιά πολύ σαν τα πηγάδια.
Δυνατά σαν πέτρες που πέφτουν μέσα τους.
Καθημερινά σαν 
την κάθε μέρα που περάσατε μακριά μου.

Έχω ζητήσει να μη μιλήσετε 
αφού
πρόκειται να μην αφήσω γλυκές απορίες.

Ανάμεσά σας βρίσκεται η μεγάλη μου αγάπη.
Δε διαφέρει ιδιαίτερα από κάποιους εδώ
καθώς κι εκείνος πορεύεται ψευδώς
πλάι πλάι
σ' ένα σκοτάδι ημίνεκρο
σε μια παραλιακή οδό γεμάτη καμμένους φοίνικες.
Το κολιέ που μου χάρισε ήταν ένα κολιέ
κατασκευαστικής φαντασίας.
Ένα φαγωμένο ψωμί που αναστήθηκε.
Όταν αντιγράφηκε
έριξα το δικό μου
αμέσως στα σκουπίδια
όπως θα έκανα κι αν ήταν χρυσό
ή αν είχε μέσα του τον ουρανό που
δε θα ξαναέβλεπα.
Περπατάει μια γυναίκα τώρα
πλάι πλάι
με το λαιμό γεμάτο αγκάθια
με το χέρι της μέσα σε ένα ξύλινο χέρι.
Η μεγάλη μου αγάπη μου πήρε τον δρόμο της.

Η πρώτη μου αγάπη
πορεύεται κι αυτή
προχωράει σαν μυρμήγκι στον δρόμο που χάραξαν οι μπροστινοί
σαν ένας τυφλοπόντικας μέσα στη σκοτεινή του
τυφλή τρύπα που τυφλά
μα σίγουρα
προχωρά.
(απ' έξω στέκεται το γεράκι αλλά
ούτε το βλέπουμε
ούτε θα βγούμε στο φως ποτέ. ποτέ!)
Το ίντερνετ γέννησε τον έρωτά μας
την εποχή
που ακόμα δεν υπήρχε τίποτα γρήγορο
ή φανερό.
Μ' έναν γρήγορο
αρχαϊκό
και γνήσιο έρωτα
(όπως τα γρήγορα παιχνίδια σκραμπλ
που κέρδιζα πάντα και για πάντα
μην ξεχνάτε νάρκισσοι!)
χαθήκαμε απ' όλους.
Fammi dimenticare
μου είπε τη δεύτερη μέρα.
Την πρώτη
μου έδωσε το τηλέφωνό του
μέσα από ένα κουίζ για ανόητους.
Κάτι πρόσθεσα, κυρίως κάτι αφαίρεσα
κι ύστερα τον τηλεφώνησα απευθείας.
Κάνε με να ξεχάσω το μέλλον  που έρχεται! φωνάζει.
Έπειτα ορθώς
επανέλαβε τη φράση του
ορθώς αντήχησε η φωνή του
στους ίδιους τοίχους
ορθώς και φοβούμενος πια
ό,τι έχει οριστικά περάσει.
Έτσι κάνουν οι καλοί ηθοποιοί που δίνουν 
δυο ωραίες παραστάσεις 
τη μέρα
όταν είναι πετυχημένες κι όταν
πληρώνονται.
Η επιτυχία της επανάληψης ήταν δεδομένη
κι η πληρωμή της γίνεται με μια
οποιαδήποτε πιστή συντροφιά.
Η πρώτη μου αγάπη πήρε τον δρόμο της.

Ανάμεσά σας βρίσκεται κι η τωρινή μου αγάπη.
Ένα ελάφι τρέχει καθώς
μιλάω γι' αυτόν.
Κοιμάται
κοιμάται ανίκητος.
Όταν ξυπνήσει θα πει Φύγαν!
Φύγαν οι δειλοί.
Ας έμεναν να πιούμε
μία μπύρα.
Το ελάφι χάνεται στο μαύρο δάσος.
Η τωρινή μου αγάπη με πήρε στον δρόμο της.