10.5.17
ένα ψέμα που μου'ρθε κι έλεγα
ήταν
πως κάποιος με βάρεσε
μα πως πρόλαβα και του 'ριξα καμιά
και πως εκείνος βέβαια έμοιαζε
χειρότερα
από 'μένα και το μάτι μου που ήταν μαύρο
η αλήθεια ήταν ότι με πάτησε
απλώς ένα μηχανάκι
ίσα που πρόλαβα να το κοιτάξω
κι ύστερα ήμουν σε μιαν άκρη
αναρωτιόμουν
πώς βρέθηκα εδώ
έλεγα στον κόσμο γεια σας
ναι είμαι καλά συνεχίστε
εκείνοι μάλωναν ως προς την εξυπηρέτηση
-μικροτσούτσουνε!
-πουτάνα! εγώ άλλωστε έφερα τον πάγο
ύστερα
είδα τον Κώστα
νόμιζα πως είχα πάθει
κάποια αμνησία
αν αυτό ήταν δυνατό
και πως η επιθυμία μου
επέλεξε
μια μνήμη της Ναυαρίνου
όροφος : 2,5
κλίση : εμφανής
έτη : τουλάχιστον 5
τα μαλλιά του ήταν ακόμα ξανθά
και μακριά
Κώστα εσύ είσαι;
είπα
κι εκείνος
Ναι ο Κώστας είμαι Άνια
είπε
ύστερα με πήρε το ασθενοφόρο
κι ήταν ωραία  
απ' έξω
περνούσε το τείχος
μόλις είχα έρθει