1.1.17
βουλίτσα μου
το κάθε σπίτι είχε δυό αγελάδες
χώρια τα κατσίκια
από έναν φυσικά και γκαζόν
τώρα
περνάει ένας αλβανός και μου λέει
κάτι κολοκύθια τεράστια
βιλίτσες, γκαζόν
ξέρεις τι τρως;
εκεί είναι βομβαρδισμένα
παλιά ήταν όλα φυτεμένα
έτσι τάιζε φίλους
έτσι ήταν το σπίτι του γεμάτο
τον μαυρίσανε στο ξύλο
όνομα: Βουλούδης
τα κουφέτα είναι τέλεια
κι όταν τον φόρτωσαν βούλα στο κάρο
στείλαν έναν και τον κάναν καθηγητή
ο πατέρας μου να τους έχει ένα μίσος
η οικογένεια τότε δεν ήταν στενή
μοιράζονταν το καλαμπόκι τους
το πρόβλημα είναι η αντιπολίτευση
μη απροχώρητο
φάε το αγγούρι
τόλμη και προχώρα
απραξία επίσπευσαν επιχείρημα
της πανδώρας ο πολιτικός είχε πόσα άτομα
όπως θες
όσο σε παίρνει η τσέπη
να ανάψω τον πολυέλαιο
τα γλέντια είναι
ντέφι να γίνει
δεν είναι μόνο τι θα φαν τι θα πιουν
ηταν η μέρα τετάρτη στο δημαρχείο της καλαμαριάς
δεν κατάλαβε τίποτε
μας κάναν έναν γάμο
μαζεύτηκε ο κόσμος
ο ένας έφερνε το πρόβατο
πήγαιναν μπουγάτσες και σφαχτά
είδες εσύ πολλούς;
εμένα με κορόιδευαν που βάζω
και τα δικά μου έγιναν
παρόλο που δεν έχω πάει
να σου δείξω παραγωγή
δες την παραγωγή μου
να η νίκη
η βούλα τα είδε
βεβαίως τα είδε
να δείξουμε τις κορμάρες
μπράβο
να γλιτώσουμε το σκάψιμο
δείτε καρπούζι
μπράβο νίκη καρπούζι
η επανωμή έχει μπαξεβάνηδες
μα ντομάτες πόσες;
κάθε κυριακή περνούσε και της βάζαν λίγο αλεύρι
(η διακονάρα)
η γιαγιά μου της έδινε και τυρί
στα τρίκαλα ημαθίας
θα βάλουμε και κοτούλες μου φαίνεται
δουλέψαμε στα παιδικά μας χρόνια
δεν μπορούν τα παιδιά μας βούλα
κάνουν κάποια πραγματάκια
δεν είναι
αναλογίζεται τα λάθη του
έβαλα στ' αυτοκίνητα
πενηντατέσσερα χρονών
με πολύ μεράκι
είμαι στο χωριό και δε θα'χω κατσίκα;
θέλει γαλαζόπετρα
το αυγό ήταν αντικείμενο συναλλαγής
αυτοί έχουν να φάνε
πρέπει να είσαι εκεί
σε θέλουν εκεί κοντά
στο πολυδένδρι
έχει έναν σκύλο φύλακα
οχτώ αυγά τη βδομάδα μου δίνει
μαμά μη μαγειρέψεις
θέλω αυγά τηγανητά
το κρέας ήταν το κοτόπουλο
εμείς δε θέλουμε διαλογισμό
θέλουμε γυμναστική
πληρώνει πέρσοναλ τρέηνερ
αν τον είχε η φένια θα'χε φέτες
χαμένο το 'χει
πάμε;
να 'μαστε πιο κουλ
να το βάλει η κόρη
έλα άνια πιάσε το gps
πολυβόλο ήτανε
συνεχίστε ευθεία