7.12.16
η γιαγιά μου έλεγε
πάτα ελαφριά!
μην αφήνεις ίχνη!
τότε νόμιζα πως μάλλον δεν έπρεπε
να κάνω θόρυβο
μιας κι η από κάτω
συχνά ρώταγε τη μάνα μου
άλογα έχετε στο σπίτι σας;
ήξερα ότι εννοούσε εμένα
αυτή η τρελή
έτσι προσπάθησα
σ'όλη μου τη ζωή
να περπατάω ελαφριά
όπως είπε η γιαγιά μου
κομψά κιόλας
έκανα και ειδικές ασκήσεις
γιόγκα
για τα πόδια μου
αφού μια άλλη κυρία που έμενε
από κάτω μου
προσφάτως
ήτανε γιόγκι και μου πρότεινε δωρεάν
ιδιαίτερα μαθήματα ανάλαφρου πατήματος
μάταια βέβαια όπως απεδείχθη
αφού απόφάσισε
πως θα μετακομίσει
η γιαγιά πρόλαβε βεβαίως
να μου εξηγήσει
την αλληγορία της παλιάς της
συμβουλής
δεν την πείραξε ποτέ
ανέφερε
το πώς περπάταγα στ'αλήθεια
-πώς χάρηκα!-
μόνο που
άλλοι θα πατήσουν όπου πάτησες
μου είπε
πάτα ελαφριά ώστε να χάνονται
αυτοί που θέλουν με μανία να σου μοιάσουνε
να μένουν πάντα πίσω