17.12.16
ήπια νερό πριν φύγω
κοίταξα γύρω
κι έκανα μια-δυό βόλτες
πριν φύγω στα ίδια σημεία
πήγα στο ελ πάσο πριν
να φύγω
κι ήταν εκεί ο κύριος
με το μουστάκι
κερασμένα μου είπε αφού είναι να φύγω
το μπιλιάρδο
η γύρα
το παγωμένο χοτ ντογκ
έκανα ένα καλό μπάνιο
θυμάμαι
κι ύστερα κουβάλησα το σπίτι μου
απ'το σπίτι μου
στο μαύρο υπόγειο πριν φύγω
γνώρισα έναν άντρα λίγο πριν φύγω
με φίλησε
αφότου είπα πως πρόκειται να φύγω
σκληρά
και πριν φύγω ήπια
μαζί του
ποτάμια και βροχές και ρυάκια και δεξαμενές ποτών
έκλεισα τον γενικό πριν φύγω
έθαψα τον σκύλο μου
κι έφαγα καλά πριν φύγω
πότισα τα φυτά -θα είναι νεκρά
μια για πάντα τώρα τα φυτά μου-
έφτιαξα ένα τσιγάρο κι έφτιαξα
το μικρότερο κουτί που'χετε δει πριν
φύγω
αυτό, σκέφτηκα, ειν' όλο;
ναι είπα πριν φύγω
κι έκλεισα την πόρτα και κατέβηκα
κάτω
και πέρασα ένα συντριβάνι
ανθρώπους
τη θάλασσα και το μέγαρον
τον γκρι πύργο είδα
ταξί
τρένα πολύ πριν φύγω
τον πατέρα μισό
τη μισή καρδιά
το καμμένο ψωμί
όλα τα κόλπα
την κόλαση κι έφευγα
πριν φύγω