12.3.11






7

At 13 Μαρτίου 2011 στις 1:45 μ.μ., Blogger ολα θα πανε καλα... said........
Κατάφερα να το παρακολουθήσω ολόκληρο.Τον αναγνώρισα.Θα πάρω να διαβάσω όλο το έργο του κι όχι λίγα αποσπάσματα,όπως είχα κάνει ως τώρα.Πολύ ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ.Νομίζω πως θα μπορούσα να τον έχω φίλο,ταυτίστηκα μαζί του σε πολλά σημεία και κατάλαβα γιατί όλη αυτή η φαινομενική "χυδαιότητα" στο λόγο του.Μάντευα,ίσως κρίνοντας από μένα,πως πίσω από την άγρια πλευρά και την ακατανόητη,κρύβεται ένα βαθύ τραύμα.
Να'σαι καλά.Αυτό με το "μπλε πουλί" στο τέλος,με συγκίνησε.Και μου συμβαίνει σπάνια.
 




At 20 Απριλίου 2011 στις 9:28 μ.μ., Blogger Λιος said........
Και γαμώ τα ντοκιμαντέρ.
Βραδιές στη Πάτρα σουρωμένος να το βλέπω και μετά το τέλος του, όλα τα άλλα να μου φαίνονται δίχως νόημα.
 




At 20 Ιουνίου 2011 στις 12:18 π.μ., Blogger Μαέβιους Μπρόνξ said........
Πόσο μ'έχεις φτιάξει ρε παιδί μου.
 




At 21 Ιουνίου 2011 στις 3:57 π.μ., Blogger aniaris said........
εμένα με φτιάχνει το όνομά σου. τι όνομα.
 




At 13 Αυγούστου 2011 στις 8:37 μ.μ., Blogger Μαέβιους Μπρόνξ said........
ανιαρις να βάλω λινκ το μπλογκ σου σε ανάρτηση; θελω να ανεβάσω το ντοκιμαντερ απο εδώ.
καλησπέρα.
 




At 15 Αυγούστου 2011 στις 6:53 μ.μ., Blogger aniaris said........
ναι μαέβιους μπρονξ.
 




At 17 Αυγούστου 2011 στις 2:21 μ.μ., Blogger Μαέβιους Μπρόνξ said........
γραθιαθ γκουαπα!