2.12.09
Η λέξη turbo βγαίνει από τη λέξη τυρβώδης. Δεν υπάρχει στο λεξικό μα μου θυμίζει μια από τις πρώτες που 'χαμε πει. Δε σου άρεζε. Σου άρεσε. Αυτό έμαθα σήμερα μαζί με κάποια υδραυλικά και τρεις φιγούρες. Στόλισα. Το δέντρο μου είναι είναι κιτς αλλά πάντα καθησυχαστικό. Την άλλη φορά το 'χα κρατήσει μέχρι τον Φλεβάρη. Γιατί όταν το έλατο φεύγει μένει μια τρύπα. Και βάζεις το τραπεζάκι και δεν αρκεί. Το κουνάς αριστερά, λίγο πιο δεξιά. Βγάζεις το τραπέζι, βάζεις ένα φυτό.  Η τρύπα μικρότερη αλλά υπαρκτή. Μέχρι να το ξεχάσεις και να συνηθίσεις. Συνηθίζεις. Μα πάλι σκέφτομαι το τέλος τη μέρα της αρχής. Η αδράνεια είναι, μου εξήγησες. Που είναι ανάλογη με το Reynolds, είπε κι ο δάσκαλος. Κι ανάλογη με τη μέση απόσταση, σηκώνω το χέρι μου να του πω. Ζωγραφίζει σωλήνες στον πίνακα και δε με βλέπει. Η δική μου απόσταση η μέση έχει την πιο απλή εξίσωση θα του'λεγα.
dμ= (504+504)/2=504km
Όταν η μέση μου d μου θα αρχίσει να μειώνεται, το μέγεθος της αδράνειας θα μειωθεί κι αυτό. Και τότε, κύριε, ίσως κάθε αρχή να είναι αρχή και το τέλος, αρχή. Κατάλαβες; Κι η σωλήνα σου είναι στραβιά.