24.3.17
η ζωή σου μαζί μου
θα ήταν ένα όνειρο
σπασμένα γυαλιά
φυτά
πυροτεχνήματα φουγάρα
οι τοίχοι δίχως όψη
περιπατητές
πλάι μας

η ζωή σου μαζί μου
θα 'τανε
μια επιτραπέζια
πανδαισία χορευτών
ένα ηχηρό μήνυμα

η ζωή σου θα ήταν
ένα όνειρο μαζί μου
κρανίου τόπος
εγώ κι εσύ
μια φοβέρα κάπου πολύ
μακριά

η ζωή μας θα ήταν
ένα αυτοκρατορικό διάταγμα
μια μελέτη στη Ρίγα
ένας άνθρωπος που γέρασε
και μοιάζει
ευτυχής

η ζωή σου μαζί μου
θα πήγαινε για μπάνιο
και παγωτό
ένας σοφός άντρας
που πίνει
ένα ποντίκι
πάνω σε ένα
κομμάτι τυρί

η ζωή σου θα ήτανε μαζί μου
ένα αρχαίο όνειρο
αρχαία εκλαίρ
αρχαία στόματα
αρχαίοι γρανίτες
που μας ενώνουν

η ζωή μας
θα ήταν σε
ανθρώπινη καραντίνα
εγώ κι εσύ
κι ένα μεγάλο σελοφάν
που ανεμίζει

η ζωή σου μαζί μου
ένα παλάτι στη θέση του κοτετσιού
ένα τροχόσπιτο στη θέση
του μαξιλαριού

η ζωή μαζί σου
θα ήτανε
άπορη
μα τουλάχιστο
δε θα γινόταν
να τσακίζεσαι σε εταιρίες
και περιφερειακές οδούς

η ζωή μας
θα ήταν ένα όνειρο
δικό μας χώμα
φυλή του ύπνου
κορίτσια με χρυσά
γενναιόδωρα ανθέμια

η ζωή μας
θα ήταν ένα παπούτσι
σακατεμένο
αστεία δάχτυλα που γλιστράν
και εμφανίζονται γυμνά

 η ζωή σου μαζί μου
θα ήταν ο Ρέξιο
ο σκύλος
που δυναμώνει
που γλείφει τη νοστιμιά
του πάτου
και ξυπνάει μέσα
από μια τρύπα

η ζωή σου μαζί μου
και τι δε θα 'τανε
ένα όνειρο
μια αιώνια καλλονή
μια φασολιά Βαβέλ
ένας ένοπλος βίος
γερά σπασμένες
καρέκλες
θάνατος στο ρινγκ