8.12.16
αυτός
ο άντρας
είναι ό,τι καλύτερο
μου έχει συμβεί
του το τραγουδάω συχνά
το εννοώ εννιά
στις δέκα
η μία γιατί μπορεί να θύμωσα
με μένα
ή να ήπιε πολύ
ενώ εγώ δεν πρόλαβα
του 'χω πει
τα χειρότερα
δε θυμάται κάποιαν άλλη
δε νομίζει να 'μαι κάποια άλλη
όπως εγώ
καπνίζει ήρεμος το τσιγάρο του
έξω
στο κρύο
όσο εγώ
βράζω στη ζέστη καίγομαι
μέσα χριστέ μου
αυτός
είναι το πρότυπό μου
θέλω να γίνω σαν την αγάπη μου
όταν μεγαλώσω
βγαίνει γυμνός στο κρύο
δε φοβάται
το πρησμένο μάτι του
την άστατη
διάθεσή του
τη συνεχή αγάπη του
στο πρόσωπό μου
δε με φοβάται
η αγάπη μου
πολύ
ακούει μαζωνάκη
με την ίδια χαρά που αμέσως ύστερα
θα βάλει
μάνο χατζηδάκι μου
πίνει πίνει
η αγάπη μου
κοιτάει βαθιά
-κοιτάω αλλού-
τρίβει τα πόδια μου μετά
τη δουλειά
κι αυτό είναι μια ασήμαντη
πράξη
άλλωστε
αφού η δύναμή του να'ναι
πλάι μου
είναι αντάξια θαυμασμού
μπράβο
στην αγάπη μου
που τώρα κοιμάται
που τώρα
και τώρα
και τώρα
μ'αγαπά