3.12.16
δούλευα παλιά
σ' ένα μπαρ
κι ήμουν η βασίλισσα
του μπαρ
ξάπλωνα άμα ήθελα
πάνω στην μπάρα
κέρναγα ποτά
κι άμα ήθελα τα' σπαγα όλα
οι πελάτες μου ήταν τύφλα
κι εγώ ήμουν τύφλα
κι έτσι δεν ξέρω τι λέγαμε
ή αν μου 'πιαναν καμιά φορά τον κώλο
θυμάμαι όμως τη μουσική
και το σκοτάδι
το μπλε νέον της πινακίδας
που έκανε τους μεθύστακες να
μοιάζουν με πορτρέτα
της γαλάζιας περιόδου
και το αφεντικό που ερχόταν πού και πού
έπαιζε online πόκερ
ώσπου να πιει και να πιει
και ν'αρχίσει να τα σπάει κι αυτός
οι πελάτες τότε έφευγαν
γιατί το αφεντικό
ενώ τα 'σπαγε
τους έβριζε
κι αυτό ήταν κάτι που εκείνοι δεν ανέχονταν
βέβαια την επομένη
ήταν και πάλι
εκεί
στην μπάρα μου
τους γέμιζα τα ποτήρια και
δε θυμόνταν τίποτε από χτες
ήταν μπλε σαν χτες
και προχτές
κι ήταν όλα ίδια
είχαμε μόνο έλλειψη ποτηριών